Tarieven

 

Tarieven Wijksteunpunt 2019 Spreekkamer  kantoor Biljart- ruimte Piano- ruimte Biljart & Piano
Huurprijs per uur bij niet commerciele activiteiten met tenminste 10 vastgestelde bijeenkomsten. € 3,00 € 3,00 € 3,00 € 5,00
Huurprijs per uur voor niet commerciele ad-hoc activiteiten; inloopspreekuuur, (jaar) vergaderingen, verjaardag etc. € 3,00 € 5,00 € 5,00 € 9,00
Huurprijs per uur bij commerciele activiteiten met tenminste 10 vastgestelde bijeenkomsten. € 4,00 € 6,00 € 6,00 € 11,00
Huurprijs per uur bij commerciele ad-hoc activiteiten. € 5,00 € 8,00 € 8,00 € 14,00
Toelichting
U huurt de ruimte minimaal twee aaneengesloten uren.
Gebruik van de keuken is inbegrepen
 Consumpties  per consumptie
 Koffie & thee  € 0,50
 ter plaatse af te rekenen

Logo definitief zonder wsp

Algemene voorwaarden DRAAI 33

DRAAI 33 is een publieke voorziening waar we graag zorgvuldig mee om willen gaan. Daartoe hebben we enkele huisregels vastgesteld:

  • Maximale aantaal aanwezigen. 49 personen
  • Consumpties. Koffie en thee  is aanwezig en kan in overleg met de beheerder gebruikt worden. Al het overige moet u zelf meenemen.
  • Toegangssleutel.  U ontvangt van de beheerder een toegangsleutel. Zorg er voor dat deze niet wegraakt of in handen komt van onbevoegden. Geef de sleutel terug aan degene die hem heeft verstrekt  ofwel deponeer de sleutel op een afgesproken wijze. Denk ook aan het goed afsluiten (op slot draaien en knop boven de deur  aan binnenzijde naar rechts draaien),
  • Brandweervoorschriften. Vanwege brandweervoorschriften geldt een maximum aanwezigheid van 49 personen en mag er geen “open vuur “ zijn (dus geen kaarsen, waxinelichtjes en dergelijke). Als uitzondering zijn warmhoudrechauds toegestaan; let wel goed op.
  • Roken. Niet toegestaan binnenshuis. Voor rokers staat buiten bij de voordeur een emmertje voor opvang peuken, en dergelijke.
  • Gebruik pantry. De attributen in de pantry (servies e.d. in servieskast) zijn standaard beschikbaar: van alles 30 stuks, indien extra benodigd dan hierom vragen bij de beheerder; oven/magnetron (instructie door beheerder); Bravilor (na afspraak beheerder).
  • Gebruik servies Bij binnenkomst kan het zijn dat u de vaatwasser even moet uitruimen. Na gebruik servies in de afwasmachine plaatsen en indien vol de machine aanzetten. Bij breuk wordt een vergoeding gevraagd.
  • Opruimen.  Wij verzoeken u vriendelijk bij vertrek alles, ook het meubilair weer opgeruimd achter te laten.
  • Het is mogelijk om een aantal “grote” attributen te gebruiken, zoals biljart, piano, tv, beamer, projectiescherm, geluidsinstallatie, sjoelbakken, spellen. Op verzoek stelt de beheerder deze ter beschikking en geeft er enige instructie/aanwijzingen bij.
  • Voorkom schade. Ga met interieur en attributen zorgvuldig om, alsof zij van u zelf zijn. Eventuele schade kan worden verhaald .
  • Tijdsduur huur. U kunt het gebouw huren tot 23.00 uur.
  • Borg In sommige gevallen (receptie/partij) vragen wij u om een borgstelling.
  • Voorkom geluidsoverlast.
    • We verzoeken u zo weinig mogelijk met de stoelen te schuiven, in de kast liggen twee vloerkleden om het geluid aangenamer te maken in de ruimte en geluidsoverlast te beperken.
    • De muziek mag niet te hard staan en vanaf 22.00 uur vragen wij u de muziek zachter te zetten.
    • En wilt u zo vriendelijk zijn buiten niet te lang door te praten, ook onze buren zijn gesteld op hun nachtrust.

2 gedachten over “Tarieven

  1. Goeiedag heer/mevrouw,

    Ik zou graag zondag 26. Mei de zaal willen huren.
    Is dit mogelijk?
    Met vriendelijke groet Carla Jager 06-41221419

  2. Dat kan eventueel.
    maar even meer info, tijd…van- tot?? Hoeveel personen? Waar is het voor? U adres?
    Gebruik van eventuele voorzieningen?

    Groet
    Roel Boulengier, (Beheer)
    P.s. antwoord graag naar E-mail adres. info@DRAAI33.nl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.